svar på kommentar




Fått en hel del kommenterar de senaste dagarna som handlar just om mina videoinlägg.
Eller ja, mitt videoinlägg. För ja, jag har bara gjort ett.
Tänkte svara lite på dessa frågor nu.

Vad som hände med mina kommande videoinlägg som jag pratade om,
vet jag faktiskt inte. Min kamera slutade fungera och sedan har det helt enkelt inte blivit av.
Men jag har en ny telefon nu som det kanske går att spela in videoinlägg med.

• Jag ska verkligen försöka göra mer inlägg, men dels har jag inte tid,
och när jag gör dom vill jag vara lite fin liksom, hihi :)
När jag går i skolan fixar jag mig inte så mycket efter som att jag tycker det är sjukt onödigt,
men ska jag bort och har fixat mig lite extra ska jag försöka passa på!


Hoppas dessa svar duger så länge, så ska jag ge er ett inlägg lite längre fram!
Kanske redan i helgen? .. Håll utkik!


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback