LÄS DET HÄR NU!

Fått ännu mer kommentarer om att ni vill se videoinlägg här på bloggen.
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara heller,
men först och främst har jag världens sämsta kameror.
Mobilkameran är väl den bästa men finns ingen tidsslutare på den. skitxperia.

Sen nu när min blogg är så pass seg som den är så är det inge roligt
att ens skriva vanliga inlägg, eftersom att mina läsare inte
kommer in lika ofta längre
, och det förstår jag.
Så är det någon som kan hjälpa mig med detta sega problem jag har så är jag evigt tacksam!



Men visst, jag ska ge er ett videoinlägg - snart. Men förvänta er inte att det kommer vara något intressant innehåll, eftersom att jag för tillfället inte har något att prata om :p

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback