foto på kusten

Hej!

Tidigare ikväll höll jag på att skriva ett inlägg, men det blev så stressigt
så jag var tvungen att avsluta det på en gång.

Alldeles efter maten åkte jag nämligen till kusten och
fotade några gamla skogsvrak som någon gubbe
ville ha bilder på.
Pappas kusin, som är fotograf hjälpte mig och de flesta blev nog bra
hoppas jag.




dom här bilderna är från en sommar för två år sedan.

Nu sitter jag och äter lite kvällsfika,
och ska strax göra mig iordning för sköna mjuka sängen. ♥

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Hej, och förlåt för dåligt svar ♥ Kommer igen nu med fototävling och galenskaper under dagen så kika inom. Hoppas du får en fin dag ♥

2010-05-18 @ 10:51:35
URL: http://caroflina.se
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback