lyckadt

Hej bloggläsare!

Min dag har varit oerhört trött, men kan dels bero på att jag sov enbart 5 timmar.
Bella & jag kom hem runt halv 4, och somnade väl strax efter.
Vi vaknade sedan runt 9, även fast det inte var särskilt nödvändigt.
Kvällen var rolig iallafall, och träffade en massa trevligt folk :)
Kan dock påstå att det var lagom irriterande när några idioter
satte sig och tände en cigarett i bussen - kul...


GULLIGA POJKAR




SÖTNOSAR?



KAMERALÅN




Kul var det iallafall, även fast man fick aningen ont i fötterna efter flera timmars dansande... :)

                                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

fråga gärna på frågestunden söt blogg allt bra :)<3 ?

2010-03-07 @ 10:35:25
URL: http://melissajiwas.blogg.se/
Postat av: bella

det var superkul, tack jossi :) <3

2010-03-08 @ 23:43:20
Postat av: TTHISISOURLIFE

*

*

*

SV TILL BELLA: Tack själv gumman, det gör vi om :)

2010-03-09 @ 15:13:59
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback