var man sist av alla eller?

Fredag 9 Juli


Jag och linnea hade en bra kväll.
Vi kollade på lite filmer och hade det mysigt bara.
När vi vaknade imorse stack vi ner på stranden rätt fort
och tillbringade resten av dagen där.






Tro det eller ej, så tog jag faktiskt årets första dopp idag!
Iskallt i havet - ca 10 grader - men jag var bestämd!




På eftermiddagen hämtade mamma mig och då duschade jag,
fixade mig och packade.
Runt sju åkte jag till Harmånger och badade med Tobias, Niklas & Emma.
När jag väl kommit igång så... ;)

Runt 11 åkte Jag och Tobias hem till honom och kollade på film och sådär.

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback