visst finns det en likhet?

För några minuter sedan slutade paradise hotel,
vilket jag börjat kolla på nu.
Ärligt är det ju lite konstigt,
men börjar man följa det är det riktigt bra!
Kan tala om att jag började gråta idag oxå,
på utröstningen.. Iochförsig har dom gett sig in i
detta där själv, men sorligt är det ju...


Kunde ha svorit på att tjejen Annelie som åkte ut ikväll,
var hon som spelade Pamela i livetenligtrosa-serien!
Dom pratade likadant, samma dialekt och var
så otroligt lika, och hon - Annelie - var skådespelare så...
Men, pamela heter egentligen Jasmin Snäll Vasquez,
så fanns inte så mycket mer att svära på där inte...


Ni som minns rosas serie,
visst finns det då en likhet mellan dom?!







Med detta kom jag på att jag ska leta fram rosaserien
och lägga mig och kolla på det nu!
Grymt bra.


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback