vad är det som händer?

inte för att jag ständigt läser desirés blogg,
men visst händer det att jag går in dit!
vad är detta?



'Jag registrerade domänerna dessie.se  samt dessies.se för ett knappt år sedan.Sedan såg jag att en liten fröken vid namn Desiree Nilsson kallade sig för “Dessie” och då tänkte jag att jag kunde vara snäll och låta henne få använda mina domäner då jag inte använde dom för tillfället utan var upptagen med andra projekt.'


Är hennes blogg borta nu?
Jag förstår ingenting....
Den som vet bättre än mig kan väl skriva :)





Nu fick jag ont i magen oxå,
min älskling skrev sms
vilket han inte gjort på flera dagar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-06 @ 13:07:11
Postat av: Elise

Som jag uppfattat det så är det någon som lånat ut en domän till Dessie, men som se skulle blivit anmäld om Dessie inte fick lösenord och sånt. (Den delen förstår inte jag) Men Dessie bloggar nu helt enkelt på Desireenilsson.blogg.se! =)

2010-01-06 @ 13:59:53
URL: http://svensssonelise.blogspot.com
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback