jossi förändrar sig!

aloha!


har inte blivit något bloggande idag.
är onsdag så får egentligen inte sitta,
men fick nu för mamma ändå :)


Idag har jag inte gjort så mycket,
men bla. färgat håret!
Blev brunett denna gång,
även fast det skulle bli slingor..
Rätt så nöjd,
men till våren då jäklar blir det blondie som
gäller!

Lite bilder ni kan kolla på :)


ETT HIMLA TJAT OM ATT H&MS FÄRGER INTE ÄR BRA, DOM DUGER! :D



FÖRLÅT FÖR RANDOMBILD, MEN IBLAND GILLAR JAG ATT BJUDA PÅ MIG!




DADADAAA!



Syns inte så himla mycket och nu har jag jäkligt bråttom!
Ska åka och äta pizza i harmånger och sen kke de blir mathilda o linnea,
förhoppningsvis julia oxå :)






PUSS FRÅN MIG
josefine


Kommentarer
Postat av: a.

en fråga bara, ser på dethär inlägget att du knäppt kortet/korten med din digitalkamera.

iaf kortet då du står vid spegeln.

varför använder du inte din sytemkamera?

JAGÄLSKARDINBLOGG förövrigt! :)

2010-01-06 @ 17:29:15
Postat av: e s s

sv; Förlåt för sent svar :D

Jag mår också bara bra :D Ditt hår blev jätte fin, gillar din frisyr ;) Allt bra med dig ?

2010-01-06 @ 18:40:58
URL: http://flumisarna.blogg.se/
Postat av: tusen liv i en blog

sv på kommentar till a.

Jag vet faktiskt inte..

När jag önskade mikg den först,

och sen fick den bestämdejag mig för att hålla igång digitalkameran oxå samtidigt. Sa då till mig själv att porträttbilder och outfits får knäppas med digitala kameran. Det är oxå den jag oftast har till hands och lättast och enklast.

Jag hade väldigt bråttom när skulle skriva det inlägget, så eftersom att jag haed knäppt förebilderna med digitala blev det efterbilderna med den oxå.

Tack för din fina kommentar om att du gillar min blogg!

PUSS

josefine

2010-01-06 @ 19:16:33
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback