isande nygammalt

Godkväll godbitar! ♣


Idag blev det att åka en tur till stan med mamma och syster.
Inte lätt att hitta en parkering - nu efter barn/studiebidragen
och lönen -
 kan jag tala om!
Frysande kallt med -19grader ute!
Köpte iallafall ett par tights och en collegetröja!
Ska försöka fixa en bild till imorgon!

DAGENS OUTFIT  ↓
orkade faktiskt inte heller klä upp mig idag, blev en mjukisklädsel!






Igår hade jag faktiskt rätt kul! :)
Åkte buss till bergsjö runt 6.
Väntade på station där men började sedan gå
och möta izabelle och jonna. Handlade lite saker
och sedan åkte vi med fridas mamma till nalea,
och därifrån åkte vi med hennes pappa till själva lanet.
Var väl några dussin datorer där och bara killar.
Trevligt att träffa nygamla vänner igen!

Mamma och pappa hämtade mig 11,
och sen åkte jag hem och kollade på film innan jag somnade som en stock.

zzzzzNARK
/josefine

Kommentarer
Postat av: - rachel/fiippa

SVAR: ajdå, varför inte? :(

jodå allt är toppen, hahha just fått veta att jag ska till egypten så jag dansar på rosor eller vad man brukar säga



vilken färg är din tandborste hahah? :)

2010-01-31 @ 00:04:33
URL: http://tuffaast.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hej, allt bra idag?:)

2010-01-31 @ 10:54:49
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback