med på 'färjan'

Jag hoppas att ni alla har hört talas om 'färjan',
som seglar omkring på kanal 5?
Ja, då vet ni kanske oxå att det är en dokumentär
som utspelar sig just på en färja, cinderella?
Går från sthlm till åland, vanligtvis.

Dom filmar så man ser hur det är att vara personal på en sån stor
kryssningsbåt, och vad man får göra och lite sådant, konsekvenser.
Själv har jag faktiskt varit på den båten, i somras!
Åkte buss till sthlm den 18 juli, åkte ett dygn
och åkte buss hem igen, nästa dag.
Faktiskt riktigt kul, en härlig upplevelse :)
Eftersom att det var fredag jag var där, var det alltså inspelning,
När vi skulle äta stod det en kock som intervjuades,
och sen runt halv 11 gick det runt kameramän som filmade.
Dock såg inte jag -eller min kompis som jag åkte med- någon
men det stod skyltat, så lite utkik höll vi ju :)












Kommentarer
Postat av: tobie

haha, men tider är inte min starka sida så jag tror de skulle bli mer förvånade omj ag faktiskt kom i tid.. haha

2010-01-10 @ 22:39:07
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: Anonym

det måste ha varit spännande

2010-01-10 @ 23:30:19
URL: http://moonbell.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback