should I?

Hej! :)



Tuggar på en godis, har mörkt i rummet - det enda ljuset är
ett ljus och datorns sken. Dunkar hög musik. Det är det bästa med att vara ensam,
att man kan lyssna så högt som man vill själv! y))




Dagen började strax före 9, då jag klev upp, åt lite grann
och sedan fick skjuts av mamma till harmånger.
Konfirmationsträff, igen! Pratade och sådär, åt på pizzan
och gjorde dockor ;) Pratade även med konfirmandledaren om mitt dopdatum,
eftersom att jag inte än är döpt - och funderar... Vill jag detta?
Någon som har tips på hur jag kan bestämma mig för vad jag vill?!

Kom hem, gjorde en smoothie och la mig och kollade på favoritserien vårabästaår!



Nu ska jag sortera bilder.
PUSS
/josefine

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

fan va gott den sista bilden såg ut :O :( vill ha!!

2010-02-13 @ 18:25:49
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback