ett sent första..

.. inlägg blev det idag.. Har verkligen inte haft tid.
Somvanligt glömt bort att vi hade läxor så suttit och pluggat lite,
blir att sitta en stund till med en smoothie jag gjorde för en stund sedan.


Skoldagen har varit som alla andra - fullkomligt hemskt!
Börjar verkligen ledsna nu, på allt och alla.


Får trösta mig med att det var fin soluppgång imorse iaf,
även fast jag missade att fota det mesta av den röda himlen -
och det var dock svinkallt ute!









Nu ska jag mixa ihop lite glasögon-bilder som ni ska få njuta av sedan.
Jag längtar! ....

PUSS MED SARKASTISKA SISTA MENINGAR
/josefine

Kommentarer
Postat av: astrid ♥

sv: okej :)

ja det rä fint ;) ♥

2010-02-20 @ 11:47:05
URL: http://jag.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback