en lyckad första.

Halloooo!  ♥


Kom hem från skolan för ca en halvtimma sedan,
och har hittills bara svarat på lite kommentarer och sådär! :)
Dagen var riktigt slapp,
och första/andra timmen hade vi våra första hemkunskappass!
Lagade köttfärspiroger, och de blev faktiskt gott! ;o

Såhär ser jag ut idag. Bara jag som tycker om att gå i slappstile ibland?
Mjukisbyxor, dubbellinne och osminkat!





Ikväll blir det först bara att göra mig av med några läxor,
träning och sedan blir det sängen på direkten - otroligt trött! 
 
                                                                                                                

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback