så fint.

Godkväll!


Jag vet att jag inte har bloggat idag, men jag har helt enkelt inte hunnit.
Imorse var jag ute och gick med mamma och syster iaf.


 


Det var otroligt skönt, och jag känner verkligen av
våren nu, med solen som strålar genom droppande träd,
fåglar som visslar från vartenda håll och marken som
tinar upp.



Det är även dags för säsongen att lämna in vårkläder
på secondhand-butiken vi har här i vår lilla by,
och ett sorgset farväl säger jag till min gröna favorit-jacka
som dock blivit för liten...





TYCKER NI OM ATT GÅ UT OCH PROMENERA?


                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: sofia o

ja jag gillar att gå ut och gå :D

2010-04-04 @ 18:32:01
Postat av: Anonym

Ja älskar att gå ut o promenera speciellt om det är fint väder:p

2010-04-04 @ 19:29:44
URL: http://izzymattsson.blogg.se/
Postat av: thisisourlife

SV PÅ KOMMENTAR TILL SOFIA O:



*

*

*

Hehe, ja det vet jag gott och väl. Hihi :)

2010-04-05 @ 15:58:11
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback