årets resa

Känner mig riktigt uppblåst eller något i magen nu,
visst är det activia man ska äta då?
Dock har jag inte någon så jag får klara mig med samarin..

Nu har jag handlat färdigt det jag ska ha med mig till
resan som jag åker på i helgen - 43 mil bort.
Då åker jag till nyköping på dansuppvisning,
och det är 6e året jag gör det nu tror jag. Längtar som sjutton!


bilden är från våren -08, då jag åkte ner med en vän.


Öppnade nyss spotify, och har burit fram resväskorna så nu
blir det packapackapacka som bara den!






Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

Kan inte du skicka din spotifylista? :D

2010-04-30 @ 17:08:51
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback