ur mängden

Hej min blogg, mina läsare!


FARSDAG.
Har ni givit någon present?
Själv fick pappa träskor,
eller något - vilket ja tyckte var bra.
Han blev glad iaf :)

Har ingen dagens outfit idag,
om ni nu inte vill se mig i morronrock?
Kan ju nämna att den är rosa och inte alltför vacker!

Jag känner mig ur mängden.....
Bara jag som aldrig sett twilight, inte ens den första?
Jag får panik, alla bokar biljetter
till new moon, medans jag sitter här i min gula skinnsofa
och har ångest.

-


Nu om en stund ska jag ut och gå med mamma,
och sen ikväll blir det läxor, läxor, träning och läxor.
Har myyycket läxor att göra.
Känns bra eftersom att jag missade vad engelskan var ....

LOVE YOU ALL
josefine


foto {js}

foto {js}



Kommentarer
Postat av: Torun

Jag har inte heller sett twilight ngn gång så då är vi 2 om att känna oss utanför.. :p

2009-11-08 @ 18:59:35
URL: http://tottzen.blogspot.com/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback