sa nej till gratisvaccin!

bilder från igår - oredigerade
(blev dock suddiga eftersom att jag måste använda icke-blixt,
och i hockey rör man ju på sig...)


-

-






Dagen har varit seg, oerhört seg!
Varit trött som en gris (eller något annat trögt djur)
och när jag kom hem blev det bums isäng och sova.
Kollade även på pappa polis,
och ååh vad jag tycker det är härligt att fortfarande kunna
kolla på 'barn'filmer!




Vaccin för den nya 'extremfarliga' svininfluensan har getts ut på skolorna!
Väldigt många från min klass som tagit den - nästan alla -
och från övriga 6 klasser också.
Själv har jag sagt nej till det!
När jag först hade bestämt mig för att inte ta sprutan
var jag rädd för att jag skulle bli smittad, och ville nästan inte gå ut alls.
Nu har jag lugnat ner mig, och det känns bra
att vara ovaccinerad - och tro det eller ej
så har jag och alla andra som inte tog sprutan
mycket bättre försvar nästa gång det kommer en så
stor influensa.
haha, ojojojoj vad sverige gjort en stor sak av detta,
180 pers som har dött eller något - ingenting jämfört
med vad folk dör av vanliga influensor.
Nejtack!


-










-

Kommentarer
Postat av: f

ska inte heller vaccinera mig :)

2009-11-30 @ 23:22:21
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: f

hehe ja x) allt bra? (:

2009-12-01 @ 16:14:19
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! :)

Besök gärna vår tvillingblogg:

www.nattievikkie.blogg.se :)

Hoppas vi ses i vår blogg sötnos <3

2009-12-01 @ 16:24:29
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback