no confidence

Åh, tack för att ni läser idag! :)


Ingenting speciellt men såfort någon läser min blogg
blir jag lika glad! :)
Hur jag kan veta att någon läser när jag är utloggad?
Det vet jag inte, men om du läser detta är du inne på min blogg,
och läser du det inte vet du inte ens att jag skrivit det - lätt! :D


Dagen började inte på topp.
Låg hur nära sängkanten som helst,
klockan ringde och när jag sträckte mig för
att stänga av den ramlade jag ner på golvet - DUNS!
rakt på alla miljontals saker som ligger där nere.

haha,
en dagens outfit blir det iaf (:

dagens outfit 19/11

Har mammas tröja på mig även.
Kände för att ha en luvtröja-dag idag,
och själv har jag ingen nu så tog hennes.
Och ja, även vuxna kan ha hellokitty! :)

Åh, jag blir så less!
Nu har vi algebra i matten,
om jag inte nämnt det redan.
Sa på mitt utvecklingssamtal som jag hade i måndags
att jag skulle se positivare på mig själv och mina ämnen,
eftersom att jag inte tror någonting om mig själv
och tycker att det alltid går dåligt.
Har gått bra hela veckan, tills idag.
jag förstår verkligen ingenting om alla x och y;n osv.
ingenting.



fuck


Igår var det onsdag.
Var hur trött som helst hela dagen.
Var en mjukisklädseldag då, skönt!

dagens outfit 18/11
blev en snyggingtandborstebild oxå!

Hade ganska slappa lektioner.
valt lucia på elevens val och då kom bergsjö och övade
en sång med oss, eftersom att vi tydligen ska ställa upp i en konsert oxå.

Åkte till mammas jobb och pluggade efterskolan,
och på kvällen hände ingenting.


LOVE YOU ALL
josefine


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback