invaderad råtta

Tjena!


Igår vaknade jag halv 6, otroligt härlig tid! (Y)
Även en råtta hos oss, inne!
så snacka om att ja var rädd :(

nice tid!


DAGENS OUTFIT (fredag):

dagens outfit 6/11

tog 7bussen in till stan, gick o köpte latte o sen till tåget.
åkte till gävle med tjejjouren,
solade när jag kom hem och sen åkte jag till harmånger.
Blev inte som planerat så åkte hem igen.
umgicks med julia hos parvell hela kvällen,
nice de.
Sov hos henne, somnade runt tre någongång .<3






idag:
Vaknade kvart i 9, började göra mig i ordning 9
medans julia redan sov.
Gick ner o åt frukost m anette,
o sen sprang jag till ica i spöregnet.
Letade desperat skjuts till kyrkan
efter som att ja skulle på konfaträff,
och som sagt spöregnade det så...
Kändes inte särskilt upppiggande att gå några kilometer.

Fixade sig tillslut,
o där var ja i 5 timmar.


?


Kom hem o åt o så,
sen har det bara varit lugnt hela kvällen . :)
Nu ska jag kika film

LOVE YOU ALL
josefine

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback