influensan spökar

chacha bloggen! ;*


Hahah, jag skojar bara med er!
Har absolut inte börjat skriva så.
Har lite bråttom att skriva nu
så ni får ursäkta mig om det blir några felstavningar osv.


Började min dag med att försova mig en halvtimma.
Fick stressa mig att göra mig iordning på knappt en timme,
och märkte oxå att jag hade ont i halsen vilket inte förbättrade allting...
Kanske svininfluensan som spökar??  ;)



Idag hade jag tid hos massören, men enligt henne hade jag inget fel,
bara en vanlig sträckning eller vad det var, no aning.
Ska nog ta det lite lugnt på dansen hädanefter,
och kanske ska jag fråga ledarna om jag får hålla i uppvärmningen?


Kom till skolan och hade en massa tråkiga ämnen.
Fotade även till våran lärare therese oxå,
och nyss skrev jag ut bilden på fotopapper.
Shit, jag är bäst - jag listade ut hur man gjorde! (a;]

klassen <3

somsaagt, skrev ut bilden på klassen
för att några från klassen - inklusive mig - ska åka till
våran gamla lärare Therese och överraska henne
med en sötblomma och ett kort på oss.
ska bli kul att se hennes min! :)



Julia provfilmade mig idag även,
jäkligt taggad på att börja videoblogga nu!!!
Håll i er, snart kommer min första video -
kanske redan till helgen?

Sista chansen att ställa frågor i min frågestund!
Tror att det blir så att jag svarar på alla frågor imorgon!

LOVE YOU ALL
josefine


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback