häll du bara!

Min morgon började inte bra.
Gjorde iordning en tekaka med ost på,
tog fram ett glas och tänkte ta mjölk.
Ångrade mig, ställde undan mjölken
och började hälla upp juice - i glaset som inte var så stort - istället
Mamma stod här vi datorn och städade,
när hon plötsligt välte en pennburk.
jag (lite retsamt): Och det går bara bra för dig eller?
Mamma (lite surt): hmm.. väldigt.
Jag: höhöh.


-

Kollade på glaset igen och det var proppfullt,
det började rinna ner på min arm och hela bordet
och droppade ner på golvet och på min telefon.
Varför kollade jag på mamma?
Vadå tappa pennorna?
Jag fick stå och torka i en halvtimme först
innan jag ens fick börja tänka på att äta min nu blöta frukost.
Jag var trippelt så misslyckad som mamma var.
ojojojojojoj,
typiskt mig!




såhär fräsh ser man ut efter en kväll/natt i hudik oxå.
skrämmande syn i spegeln!

-



L Y A
josefine

Kommentarer
Postat av: agnes

haha det där med juicen låter som ganska typiskt mig :D

2009-11-21 @ 15:28:56
URL: http://haflinger.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback