framgång!

oohmygaaaaash!

statistiken har ökat rejält idag! (y)
Nu gäller det att ligga i!
Tummen upp alltså,
nu är jag verkligen glad.
Strunta i alla dumma kommentarer och tänk på de positiva
och de som gillar din blogg.
Det är det jag gör nu!

statistik 17.15

Nu tänkte jag bara för att fira detta meddela att jag
nog kommer börja videoblogga... (a)
Kommer inte bli nu på någon vecka,
men har ansökt om ett medlemskap till videoblogs.
Kommer nog några videor i måndaden då!
Något nervös över vad mina vänner och skolkamrater ska tycka,
men står jag inte och håller på med håret,
tuggar tuggummi jätteöppet eller gör till rösten går det nog bra!

TA HAND OM ER
love you all
josefine


Kommentarer
Postat av: Sandra Nyfiken

Hur många besökare har du varje dag , månad ?

2009-11-21 @ 17:34:40
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback