fjortonårigflicka leker?

Tjena bloggen och mina små sötnosar!


ska börja med dagens outfit!
Så, denna bild är en början av flera många tusen andra -
så vänj er! :D

DAGENS OUTFIT:

dagens outfit 3/10

Dagen har varit så otroligt soft.
Ska försöka att inte skryta så mycket,
men jag vaknade 9 idag - 3 timmar senare! (a)



Igår sov jag som sagt hos julia,
o de var helt azum!
Vi gick ner och bakade halv 10,
och för en gångs skull lyckades vi - faktiskt!
Låg o snackade kvällen lång ba',
somnade runt halv 1.

Josefine i full fart!

en riktig sötnos!



vaknade som sagt 9 och låg o pratade bara.
Kan säga att jag absolut tycker om julia säng!
Och att vakna upp men världens vackraste ängel
är inte något jag direkt säger nej till!!
Hoppas de blir sådant här mys varje tisdag nu :)

Hoppade på bussen runt 11.
Fick springa sista biten eftersom att
vi fick panik när vi såg att bussen redan kommit - runrunrun!!!
Kom fram till skolan,
så gick vi o lekte bakom en container!
Även vi måste på leka o ha kul ibland (a)
hahaha, skitsött borde det varit (y)
-


skolan var inte så jobbig idag faktiskt (a)
Hade en lektion, tyska.
Tycker inte om språk men har lärt mig att inte klaga så mycket
på det, eftersom att jag kämpar efter ett vg till jul.

gammalt tyskaprov

Skolmaten är något många klagar på.
På våran skola tycker jag inte det är så hemskt faktiskt.
Det kan väl vara äckligt ibland,
men det är inte alltid man gillar all mat hemma heller.
Blir skapligt less när man kommer dit och maten
är slut och istället för gammal pytt,
men idag var det riktigt gott faktiskt :)


josefine och sin älskling


Ikväll ska jag iväg på dans,
runt 8. Och sedan är det andra avenyn
som jag troligen missar så..
thatsit.
Nu skajag ta någonting att äta tror jag,
för det kurrar i min lilla mage.
Älskar er alla .
josefine


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback