ryggen krossad

Min rygg värker.
Den värker så inåt helvete!
Sitter och lyssnar på ulrik's låt en vanlig dag.
Riktigt bra om ni frågar mig!

Angående förra inlägget,
när jag frågade mina läsare om jag skulle börja med
videoblogg eller inte, har jag fått ett dussin
ja;n på skolan - men inte en endaste kommentar.
ni måste skriva älsklingar! :)



Tillbaka till min rygg.
Hade en helt vanlig fredag-dag.
Först slöjd två pass och sen idrott.
Första slöjdpasset gick bra, tills typ 10 minuter innan
rasten började.
Fick värk i ryggen, kunde sitta lagom bra men.
hade ont hela rasten men andra passet fick jag panik.
Jag kunde knappt andas och jag kunde varken sitta, ligga eller
stå bekvämt. Det gjorde otroligt ont, obeskrivlig känsla!
gick till skolsyster och hämtade värktabletter,
gick inte över.
Gick till hemkunskapen och åt wook som dom gjort
ifall att det  skulle bli bättre, vilket det inte blev.
Gick och åt lunch sen oxå och gick till
christian och var social med honom.
Kände inte i ryggen så mycket.
Kom tillbaka till skolan och jag fick lägga mig på golvet
med benen högt för att det skulle gå över men
självklart gick det ej över.
Var helt klart inte med på idrotten och fick
skjuts av gustaf hem.
duschade och så, jiiiiiiisesvilken smärta!

Fest på kvällen?
njaaaaaaaaaaaaae, tveksamt!
Känns inte som en stor höjdare
men ändå sitter jag har nu med nusminkat face och plattat hår.
Fan typiskt, varför övertalade jag inte mig själv att ja inte kunde ?..
att jag skulle stanna hemma?
ska ta niotåget med julia om inte planerna ändras.....



nu ska jag iaf ta på mig kläder och göra mig iordning -
vill inte detta! :(
massage på måndag.

LOVE YOU ALL
hälsa mig 'krya på dig'
josefine


Kommentarer
Postat av: agnes

men ooj stackars dig! :(( <3

krya på dig josefine!

2009-11-20 @ 22:08:44
URL: http://haflinger.blogg.se/
Postat av: Jessica

älskling, hoppas de blir bra :) <3

2009-11-20 @ 23:02:21
Postat av: juliette

Fin blogg! Hur mår du idag? :)

2009-11-21 @ 14:49:17
URL: http://juliettes.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback