det är inte jag.

Hej bloggen!


Nu har jag nyss fixat mig.
Om ca en timme får jag mamma och syster gäster,
för då ska vi ha singstar kväll!
Blir även lite taco och snacks.
Bilder kommer senare :)


Igår var jag med julia,
fast först var det skola.
Provade att videoblogga då, men batteriena
tog slut innan vi ens hann börja så, blev ingenting..
Gustaf och pär skjutsade hem oss till julia,
och då fotade vi!
( hon filmade även mig till videobloggen,
men  eftersom att hon är mitt lilla ljushuvud höll hon för microfonen så det hörs ingenting
på de två bästa - får se om jag laddar upp den med ljud ändå,
även fast den är dåligt (a )

Otroligt kul - det var första gången men absolut inte sista!
Det är julia som har de flesta bilderna på sin kamera,
så de laddar jag upp senare.
Har ett litet exempel åtminståne.


kan säga direkt att det inte är likt mig!
c}juliawivegg


Åkte hem runt halv 5.
Åt och sen skjutsade mamma mig till familjen norling.
Senare blev det julia hela kvällen
och, vi hade väl kul :)
Var bara hon och jag för det mesta hela kvällen,
men gick även och träffade annat folk.
Rutn halv 11 gick vi hem och åt osv,
sen sov vi i trekvart.
Mamma hämtade mig runt tolv -
hoppas ni där ute oxå hade en bra kväll! :)<3




LOVE YOU ALL
josefine


Kommentarer
Postat av: agnes

tack för svaren på frågorna! :)

jag har haft en jättebra dag ;p

hoppas allt är bra med dig, titta gärna in och kommentera, puss och kram (: <3

2009-11-28 @ 21:02:34
URL: http://haflinger.blogg.se/
Postat av: sofia olsson

shitt vad olikt dej med hårförlängning! =D

2009-11-28 @ 23:31:34
Postat av: molliehoho

åh gud det var ju skit snygg gumman! :D<3

2009-12-02 @ 16:43:01
URL: http://molliehoho.blogspot.com
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback