dansmedicin

godmorgon!

Klockan är 14.02 och jag vaknade för 2 timmar sedan!
Kan egentligen inte därför säga godmorgon,
utan godeftermiddag?! :)

Min rygg är lite bättre iaf,
inte vet jag om det blev bättre igår när jag var i stan och dansade?
Åkte in med tåget 9 ändå med julia,
kom dit - hade ont!
Fortsatte ändå kvällen och efter ett
tag glömde jag bort smärtan och kunde
faktiskt dansa!
Kvällen i hudiksvall var grym även fast
man tappade bort julia o gustaf ibland..
Åkte med nattbussen hem iaf.
Kom hem kvart över tre något.

i tåget

Lite lustigt var det.
Typ inga folk när vi kom in runt halv 11.
Fem styckna som dansade kke,
drog sig sakta bort därifrån.
Jag julia abbe och massa folk började
dansa och det kom upp mer folk,
och sen var det proppat hela kvällen sen :)

j & g




LOVE YOU ALL
josefine


Kommentarer
Postat av: sofia o

vart var ni?^^

2009-11-21 @ 17:46:58
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback