bad days

nu får jag skärpa mig!

hur längesen var det jag bloggade egentligen??
typ i måndags...


då åkte ja iaf till julia på kvällen,
åkte hem till julia klockan 10.
fikade, låg o pratade en stund
men sen blev de sova. :)
som sagt - ja älskar julias säng, och jag älskar julia!
Även fast jag sov med en filt och något inträngd
var det ändå otroligt mysigt - älskar måndagnätterna! :)

lyxfrulle

Gjorde även lyxfrulle på tisdagen.
krhm....
mysigt ägg jag lagat till ;)

mys

Tog 11 bussen.
köpte deg på starks, och åt den m julia sen.
fick faktiskt ont i magen...

pissdag!
kan åtminståne säga att jag är otroligt kär och
fick mitt hjärta krossat idag.
allt jag ger er..



onsdag - igår:
dagens outfit.

dagens outfit 11/11


11/11 - asfränt! :D
dagen var inte heller bra..
detaljer ska vi inte gå in på
men kan säga att den efterlängtade luciaträningen
inte blev så uppskattad ....

pluggade matte till 22.15,
fyfan  . helt avsvimmad sen..



TORSDAG - idag:


dagens outfit 12/11


Mjukisklädersoutfit idag! :)

dagen var inte heller så bra.
matteprovet gick iaf bäst
så hoppas på ett mvg :)
har den svårare delen på måndag så blir pluggaplugga i helgen.

annars då?
vad händer?

själv ska jag inte göra någonting.
kke blir victor på lördag,
och laserhallen med fotbollslaget på söndag.



men nu måste jag dra mig vidare!
har suttit framför datorn i mer än 3 timmar nu,
och det är inte bra för jossi och hennes stackars rygg!
jossis mamma blir inte heller särskilt glad...







Synes höres,
jag ska förbättra mitt bloggande!
LOVE YOU ALL
josefine







Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback