är du förälskad?

Kände att det var dags för ett inlägg igen,
så hejsan! :)


Spotify är öppnat, nu blev det reklam -.-
ska hjälpa en kompis med bloggen nu,
även fast jag knappt kan något själv så hoppas ja inte förstår allt för mycket! ;o


Nu startade magnusuggla's låt med hottabrudar, nicely!

Nu ikväll visades sista avsnittet av ensammammasöker.
Jag fullständigt älskade det programet, men nu äre slut :(
Faktiskt sorligt tycker jag ..

ensammamma

Blev iaf helena och oskar, ulrika med lasse
och madeleine valde att inte träffa någon.
Tänk att göra så, slösat bort en sommar? ;o
Men känslan att vara kär,
finns det något mer intressant?
Fast inte om det är olyckligt...

Hittar inga bilder iaf, men in på tv3.se
om ni är intresserade!
där finns också alla avsnitt att kolla på datorn :)


Men nu ska jag hjälpa jonna,

LOVE YOU ALL
josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, tack för att du försökte :)<3

2009-11-14 @ 15:59:48
URL: http://jonnamikaelagustafsson.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback