trötta tonåringar

FITAAOPGOEGJOEGJSP!

förlåt mina valda ord men jag hade skrivit ett helt blogginlägg,
kom upp en ruta om att internet måste avslutas i en minut
och för att jag skulle få 'kvar' allt jag skrivit tryckte jag på kopiera,
trodde jag men det jag gjorde var att jag tryckte på klistra in så allt
försvann....

iallafall..
Hej alla!

Kom precisprecis in från en snabbpromenad runt lilla byn gällsta.
Känner för att duscha men väntar nog med det eftersom att
jag bokat en solariumtid till ikväll - nu är det dags att bli brun igen! :)


Igår var jag först i stan somsagt, och sen åkte jag och min kusin
6bussen till stan. Kom fram, beställde pizza från pizzerian som ligger alldeles
bredvid morfars lägenhet. Sen började vi dekorera pepperkakshus.
(vi använde färdiga kakdelar eftersom att vi hade lite bråttom )
Jag hade otroligt dålig fantasi. (vilket ni kommer se på bilderna sen)
Blev klar runt 9 och då var alla så trött så vi orkade inte mer.
Jag och tobias la oss och kollade på en film och somnade runt 11.

Mormor väckte oss runt 9 och då började vi koka godis,
göra smällkarameller och tobias syster kom oxå :)
Jag sprang ner en stund på stan för att kolla på lackleggins.
Köpte även en julklapp till min favoritjulia, men vad det är
får ingen reda på förän hon själv öppnat :)
Självklart kom jag till affärerna en halvtimma innan de öppnade,
så vandrande omkring lite i hudik. otroligt mysigt det började bli nu
med alla granar och belysningar.



nu ska jag pallra mig iväg och hämta kameran.
var för lat för det förut.
-

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback