ständigt skrämd

Lyssnar på per gessle.
Sitter och skrämmer upp mig själv.
Är alltid så när jag är ensam hemma.
Vet inte om jag är mörkrädd eller så,
men alla lampor som finns i hela huset är tända
för att det ska bli något hemtrevligare.
Vad ska jag hitta på ikväll egentligen?
Ska snart leta en film på datorn som jag
kan kolla på.
Kom på att vi inte varken har dricka eller juice,
gott att dricka mjölk till snacks menar ja!
Ja, vi har en sodastrem!
Men ... Det är äckligt, enligt mig då.


När nu ska jag fortsätta att vara rädd alldeles för mig själv.
Fortsätt gärna kolla min blogg och kommentera vad ni tycker,
så jag oxå får något att göra ikväll.




Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback