sssstinkande barnsligt!

Godkväll!

Helgen är över och en ny vecka har startat.
Missade att skriva att det var andra ave...nyn tänkte jag säga. advent igår,
så skriver det nu ist :)
Gjorde inget speciellt.
Åt en bit av våran lusselängd,
och drack egen dricka som jag gjorde.
Våran familj har nämligen kommit ikapp alla andra
och köpt en sodastream vi med!
Själv tycker jag inte att det smakar alls lika som dricka,
men får hålla mig till vatten :)

andraavdent!



Stinkbomber på skolorna?
Oja, det händer!
Tex idag. Jag och en vän kom uppifrån
affären när vi såg att det stod ett tjugotal
elever ute på gården. (det var iskallt och 70% hade inte jackor)
Frågade vad dom gjorde där ute när det kom fram
att någon extremt rolig elev släppt en stinkis i en papperskorg.
Det luktade ruttet ägg i hela skolan,
och exakt alla elever gick och höll för näsan -
inklusive rektorn och vaktmästaren.
Ursäkta mig men skaffa er ett liv, sånt gjorde man i trean!



Nu har jag nyss plattat håret inför imorgon,
då vi har nobelfest på skolan!
Finare mat som serveras av årets ettor på hotell&restauranglinjen,
musik, prisutdelningar osv!
Jag är även med i en kör på skolan, vi ska sjunga.
Ska se om jag kanske kan lägga upp en video sen :)
Nu ska jag gå och duscha och fixa mig lite.
Kan lova att bilder kommer!


ta hand om er där ute
-

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback