santa claus is'nt coming to town?

LUCKA 4: Musen springer under snön så fort som den kan, smiter undan räven - och jag tror att den hann!


Hej blogen, mina läsare och ni övriga (a)
Dagarna går så otroligt fort!
Om 20 dagar är det julafton, och än
har vi inte fått någon snö än.
När det väl kommer är det för varmt så den
smälter bort under dagen.
Tänk om vi inte får någon snö i år?!....
Hur ska tomten då ta sig fram med sin släde? ;)



Spelade vollyboll på skolan idag - idrotten -
och kan säga att det inte är min starka sida!
Helt ärligt hatar jag bollar, även fast jag på våren/sommaren/hösten spelar fotboll - konstigt nog.



Ikväll blir det nog bara att vara hemma.
Kanske kolla på några filmer och äta lite godis?
Vad ska du göra en kväll som denna, fredag den fjärde? :)


-

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback