mätt och jobbig morgon

olaaahaa!
Idag har dagen varit aningen underlig?
Jag vaknade runt halv 12 av en traktor som skottade i typ 20 minuter
på våran gård, otroligt irriterande! -.-
Satt iaf igång en film,
och sen en till och gick ner och duschade sen typ 3.
Skönt egentligen men jobbigt sen, nu när man
märker att hela dagen är förbi.
Åt en panpizza runt halv 4 vilken inte var så smart märkte
jag nu eftersom mamma och syster är påväg hem från stan och
skulle ta med sig mat, så kommer ju vara lätt och lagom mätt då oxå..



Ikväll kommer jag bara sitta här och sura skulle jag tro,
blir ofta så när man inte gör något av dagen..
Kan iaf lägga upp lite bilder från igår,
om jag har några..
Minns inte om jag fotade några.

Ska bara leta kameran så hörs vi om några minuter.


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback