kanske bättre..

Godmorgon!

Förlåt att det inte har droppat in något inlägg tidigare idag,
men faktum är att jag vaknade för mindre än en timma sen,
har bara hunnit plocka bort ett hundratal kartonger från igår,
testat inställningar med min BÄSTAolympus och ja,
suttit mig här :)
Har inte ens stoppat i mig någon frukost
än så känner magen som kurrar aningen..


Nu ska jag om en litenliten stund bara duscha och
sminka mig osv, och sen hämtar moster oss
så mamma cissi och jag firar juldagen där :)
Pappa jobbar idag igen men kommer oxå senare.
Det blev wii, mat, en massa snack, julklappar och självklart fotografering!
(får dock se om jag tar min digitala nu eftersom
att ja itne vet hur man kopplar in till datorn än)




hoppas ni hade en lika bra julafton som jag oxå,
nu hoppas vi att denna dag blir lika bra, om inte bättre (a))

love you all

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback