inte ens klart.

nu är jag tillbaaaka! :)

Maten var jättegod,
men nu är jag sådär äckligt mätt... :(



Igår var det fredag, och jag ville så gärna
åka in till en fest inne i stan.
Letade hela dagen, eftermiddagen och kvällen
men ingen kunde åka in med mig..
Blev tillslut att ja åkte till christian iaf :)
Var väl trevligt,
även fast det var aningen långtråkigt ibörjan.

ojojoojjo, förltå!
men nu fixade jag just skjuts till harmånger,
umgås med johnnie och niklas där ikväll!
förlåt :)
hinner inte blogga klart ens...

och imorgon åker jag till stan en sista sväng innan
jul! ska handla julaftonskläder o massa :)
men nu måste jag fixa mig!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar; du är en sötnos.

Haha, så jävla hemsk bild det där!

Ta det lugnt ikväll nurå, du vet nog vad jag menar! ;)

<3

2009-12-19 @ 18:41:16
URL: http://mjanssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

snart söva:D



alllt bra idag?

2009-12-19 @ 23:31:11
URL: http://eweman.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback