helt fantastisk, oväntad jul!

Helt otroligt.
Först var inte allt så bra.
Kl 3 kollade vi på kalle hos moster,
och 'kan du vissla johanna.'
Första gången jag såg det faktiskt.

syster och kusin





Åkte hem och jag hjälpte mamma med maten.
Sen kom farmor och faffan.
Pappa kom hem och vi åt.
Väntade ett tag och sen öppnade vi julklappar.
Ville verkligen inte,
låg enbart ett nästan tomt paket till mig under granen,
vägde typ ett halvt gram.
Öppnade det, var en film och en prenumenation på en tidning,
dock vet inte mamma vad jag läser så blev helt fel ;)
Pappa -som var årets julklappsutdelare- sa:
Ja men just de, vi har några paket till och kom med en kasse
med två paket i.
Ett till syster, ett till mig.
När jag öppnade mitt tunga halvstora paket
och såg kartongen, förstår ni hur glad jag blev?!
Liksom, vem hade trott att jag skulle få en systemkamera?
EN SYSTEMKAMERA :D
Shit, hade verkligen not förväntat mig det..
Nu jäklar :)

(syster som fotat, och ena är suddigt och inte bra -förlåt- men det skiter vi i nu:)

-

SUDDIGT






Har nyss ätit efterrätt och kollat på svensson,
och nu är min julafton på topp!!

Fick även en väska, halsband, godis, filt, (film&prenumation), parfym.

- 
mina klappar


Lite övriga bilder från tidiga kvällen- >
randombild

syster och jag 
syster och jag -


julbord

klappar-


Kommentarer
Postat av: matilda

vad fick du för kamera? :D

<3

2009-12-25 @ 01:42:03
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se//
Postat av: Anonym

Olympus, jävla dyngkamera.

2009-12-25 @ 02:50:28
Postat av: tusen liv i en blog

sv på anonym: Åh, gullig du är!

Det första du gör är att kommentera dåligt innan jag ens börjat fota med den. Kanske för att du inte har någon egen? :)

Skaffa dig ett liv och börja visa ditt rätta jag idiot =)

2009-12-25 @ 13:07:25
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
Postat av: gröning jonathan

soft jul :D



Blir det en fotograf av dig ellr? =)

2009-12-25 @ 16:58:41
Postat av: Anonym

Det spelar ingen roll vem jag är eller vad jag tycker. Vi lever i ett yttrandefrihetsstödjande land. Det menas att JAG får tycka vad JAG vill om dig, ditt fotande och din kamera.



Utan att anstränga sig så kan man ju förstå att jag är kunnig inom kamerafronten eftersom jag säger som jag gör. Och du fattar väl själv att sätta allt på auto och autofokus är så jävla simpelt, isåfall skulle vem som helst vara fotograf. Även småfjortisar som du.



Och snälla du, nästa gång, försök säga något vettigt istället för att ge dig på personangrepp det första du gör, det får dig att se fånig och obildad ut.

2009-12-26 @ 11:33:56
Postat av: tusen liv i en blog

sv på anonym: Hahah, 'kunnig inom kamerafronten'?

Det kan jag inte säga någonting om efter som att du inte visar vem du är.

Låt mig och min blog vara :)

2009-12-26 @ 20:52:35
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
Postat av: tusen liv i en blog

sv till gröning jonathan: Haha, ja det är väl egentligen mitt mål. Om det går hela vägen fram vet jag inte men man kan inte göra annat än att hoppas :)

2009-12-26 @ 20:53:08
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som sagt, det spelar ingen roll vem jag är. Bara för att en okänd person ger dig kritik så kan jag inget om det jag pratar om? Det här är helt sanslöst.

2009-12-27 @ 21:17:23
Postat av: tusen liv i en blog

sv på anonym: Du är sanslös :)

sluta bry dig bara.

2009-12-27 @ 21:56:24
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så skrattretande att småbarn får systemkameror och kan knappt hantera dem. DET är sanslöst.

2009-12-29 @ 16:44:18
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback