fullständig bilkaos!!

åååååh, blir irriterad på min telefon någon enormt nu kan jag löööva!
Har massa bilder därifrån jag vill ha till datorn,
men inte'rå. Det går såklart inte att ladda in dom...
Har några jag skulle ha till bloggen oxå,
men det skiter sig ju..

Otroligt bilkaos det är i gnarp nu!
Eller, var det igår..
Bilkö i flera kilometer.
Plogbilar pallrade sig inte ut,
och fyfasen vad snö det var.
Våran skolbuss stod still ett bra tag oxå.
Bilar som skulle söderut stod fast i 6 timmar ca.
Min moster kom hem halv 1, ist för kl 7.
Näe uscha, inte kul!

bild tagen från google
-

Knäppte kort på bilkön igår oxå,
men somsagt...




Nu ska jag fixa mig lite mer,
och sen ska jag åka på en sista konsert.
Min sångpartner är sjuk så kmr typ få stå ensam....




Kommentarer
Postat av: Anonym

händer på lovet?<3

2009-12-17 @ 23:37:15
URL: http://eweman.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback