flickvän förstörde för erik!

Hey sötnos's!


Nu är det reklam på teven.
Jag och familjen kollar på SOLSTORM
som går just nu på tv4.
Verkar vara en jäkligt konstig film, menmen..
Druckit glögg och sådär oxå,
shit - jag måste lära mig dricka det.
Det luuktar ju så gott! :(




Idag kollade jag på reprisen av idol.
Visst, jag visste att erik hade vunnit
men ville ändå kolla.
Och helt ärligt, han var bäst!
Det som är lite coolt här är att jag jämt
satt och lyssnade på datorn förut,
när han hade sjönt sin audition.
Jag älskade honom, och nu är han
idol 2009 - hah! (y)

En sak som var så dåligt!
När han sjöng vinnarlåten kom pappan upp och kramade
om honom, men sen gick han ner på en gång.
Hans flickvän gick upp oxå,
kramade honom, pussade honom men sen räckte det tycker jag.
Men nej, hon stannade kvar där hon -
låten lång.
Jag säger som Laila jag, det såg helt enkelt inte bra ut.
MEN, måste erkänna något som såg bra ut.
Erik var så otroligt snygg i fredags!

-


Nu vill jag bara att skivan ska komma ut i butikerna
så den kommer på spotify,
efter som att vårat youtube inte funkar...




Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Härligt! :D

Jodå, trött bara :P



Gjort i helgen?

2009-12-13 @ 23:06:04
URL: http://mollymus.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback