rensa kläder

Åh gud, inte ett enda inlägg på hela dagen.
Skyller ifrån mig på att jag gjorde ett igår natt,
då klockan var över 12 och det redan var tisdag (a))

Orkar egentligen inte göra detta men gör det ändå. ↓
Städade min garderob tidigare idag,
(oj jäklar, trodde klockan var runt sju någonting:o,
dagen går sjukt segt)
och fotade skillnaden.
Syns säkert inte så mycket, men det struntar vi i! :)


-
RENSADE INTE NÅGOT HÄRIFRÅN, KÄNDE BARA FÖR ATT LÄGGA UPP DEN





-    -
                        FÖRE                  tog inte bort något         EFTER - ser ut att ha blivit mer ^^



-  -
                        FÖRE                                                                EFTER


-  -
                    FÖRE                      tog inte bort något                  EFTER


-   -
                  FÖRE                              tog inte bort något                   EFTER



- 
FÖRE - har ingen efterbild


före  -
                        FÖRE                                                                EFTER

-   -
                  FÖRE               flyttade ner några till annan hylla      EFTER



före      - 
                          FÖRE                                                              EFTER


-  -
               FÖRE                                                                 EFTER



sånt jag tog bort

-
-tog även med några träningströjor
som man visade magen med när man sträckte upp armarna-




ALLT FÖR MIG SÅ LÄNGE

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback