lite extremt mycket

hej!

Alltså shit, otrolig ångest!
Jag har inte bloggat riktigt ordentligt sen i torsdags,
inte ens då egentligen..
Har varit en massa uppskjutningar osv, sorry!


Idag har jag iaf varit i birstacity och shoppat lite,
eller lite ohc lite.. Det blev väl upp emot 20 kassar. (dock är inte alla mina!)
Köpte en skjorta, julaftonskläder -som ni får se på jul!
Köpte en parfym, och... Minns inte om det var något mer därifrån?
Sen köpte jag oxå en jättemysig tröja i harmånger (som jag skrev i inlägget
'uggs, dont came over here!')
för dit åkte vi när vi kom hem. Köpte oxå en scarf där.
Tröjan ser inte så fin ut, är egentligen inte det heller
men otroligt skön! Ser framför mig en kylig kväll
på stranden i sommar och sitter och grillar något gott,
och på mig har jag denna mysiga!

-  -


Tog även en fika på cafécharm, vilade mina
trötta stela fötter och mättade magen -
hett rabarberthe och en skagenbaugette!

stannade för en fika


-






Kommer lite utfyllnads-bilder från dagarna jag missat skriva om.

lussebullsbak - onsdags blev det lussebullsbak, vilket jag redan skrivit om.


bergsjö - torsdags var jag med på två konserter i bergsjö, faktiskt kul.
Åt på bergsjöskolan när vi hade föreställning för skolorna,
har jag förresten berättat om min och julias vurpa? ;)
Vi hade jättesmå klackar och det var nerförsbacke.
Vi hade lite bråttom och julia var nära att halka hela tiden,
så hon höll i mig hårt i armen. Vi småsprang lite -blev så eftersom halt-
och rätt vad det var skrek julia till och vurpade omkull, och drog med mig ner
rakt i snön. Eleverna från bergsjö skulle ju kolla så dom gick bakom oss,
lagom pinsamt, lagom kallt!



lärarna sjunger - fredags var det julavslutning. Uppträdanden i matsalen,
betygsutdelning och fika med klassen. Slutade runt halv 11,
och mamma hämtade mig då. Egentligen skönt med tre veckor lov nu!
jag hade 2 G, 7 VG, 5 MVG
tror ja iaf :)
Lite kass på att räkna sådant.

josefine - perfekt fotoväder när jag kom hem.





allt för nu.
PUSS josefine






Kommentarer
Postat av: Cassandra

Såg eran vurpa ;)

2009-12-23 @ 18:41:01
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback