21 dagar, 2 veckor och 6 dagar kvar

Hej!


Veckorna bara går och går, fan vad fort det går!
Jag ska sluta svära oxå, det kmr inte gå :)
Ett försök till nyårslöfte kanske?
Dags att bestämma sig nu vad man ska hålla året ut -
21 dagar kvar och sedan smäller det i alla städer, byar, länder
stora som små. Enbart två veckor till julafton också!
SJUKT! Har knappt skrivit klart min önskelista.
Systemkamera och dator står iaf överst på listan!
Vad önskar ni er mest? :)



Fick ett lite skumt mail alldeles nyss.
Tycker det är läskigt när det kommer sådana saker -
markera som skräppost direkt!

-



Skolan har annars varit okey.
Fick reda på tyskaprovet och jag blev extremt lycklig!
Min lärare sa att jag kmr få vg nu i hösten av åttan, och att det är bra y)

mycketvälgodkänt




Ikväll blir det bara att ta det lugnt tror jag.
6 skoldagar kvar nu bara, nooooplugg!



Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ja veet, visst går tiden fort? :O

2009-12-10 @ 20:00:20
URL: http://mollymus.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback