sjuk

Sitter nyduschad, med en handduk på huvudet och lyssnar på musik.
Då och då kollar jag åt höger och märker hur ofattbart fint det är ute nu.
Ska försöka fånga lite bilder sen genom fönstret
men kommer verkligen inte bli likadant.

Känner ständigt min smärta.
Blev sisådär sjuk på dagens match,
med huvudsmärtor och halsont -
så ikväll blir det bara inlindad i täcket och kolla film! ♥


                                                                                                              


Kommentarer
Postat av: ghaiii - shortstuff

Krya på dig :)

Hoppas allt är bra?

kram

2010-05-09 @ 14:05:20
URL: http://shortstuff.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback