Min vecka på GEKÅS ULLARED!

HEMMA FRÅN HALLAND!
Från i Måndags har jag varit på åkande fot (hjul?)
Det har varit väldigt kul, men skönt att vara hemma såklart.
Efter som att jag ligger efter med bloggandet rejält nu kommer alla dagar i samma inlägg.


Måndag 12 Juli

Som jag skrev i föregående inlägg slutade våran bil att fungera,
så vi fick hyra en annan. När vi nått vårat mål Linköping
åkte vi och badade med mammas kusin och hans fru.
Där sov vi över på Måndagnatt också.








Tisdag 13 Juli

På morgonen fortsatte vår resa.
Vi kom fram till Falkenberg där vi skulle bo i en hyrd stuga,
och sedan åkte vi in till Ullared och besökte köpcentret Gekås.
Det var sjukt stort, och kunde inte tänka mig att det skulle vara sådär.
Vi hade tur att slippa stå i kö så länge iaf!


På kvällen gjorde vi ingenting, tog det bara lugnt och åt lite gott.










Onsdag 14 Juli

Idag klev vi upp rätt tidigt, för att åka till Gekås igen och tillbringa hela dagen där.
Jag handlade en hel del, och för sjukt billiga priser! (Jag lägger upp bild och pris sen)





På kvällen åkte vi runt inne i Falkenberg och kollade på olika saker.
Det var våran sista kväll där och vi ville skapa lite trevliga minnen.












Torsdag 15 Juli

Vi åkte från stugan någon gång under dagen,
för att åka tillbaka till Linköping och sova där ännu en natt.
Vi stannade till i Polkagrisarnas hemstad Gränna och fikade lite.



På kvällen åkte vi ut till Göta Kanal och kikade lite.
Vi kom tillslut in på ett glasscafé som heter Smultronstället och åt enorma glassar!








Fredag 16 Juli

Vi vaknade jättetidigt idag, för att vara tillbaka i Gävle runt 12
då vi måste lämna tillbaka hyrbilen.
Vi var framme i god tid och våran vanliga bil klarade sig ändå hem.





Jag har haft det jättetrevligt.
Det var våran första familjesemester sen 2003,
så det var skönt att komma bort ett tag.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Det ser ut som du hade det toppen :D



Så lite så, menar det verkligen!

2010-07-17 @ 21:23:14
URL: http://fikamed.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback