go to bergsjjöö

hej bloggen och mina söta läsare!

Klockan är 09.26,
och jag sitter med en kopp te, är nyiordninggjord
och har alldeles nyss svarat på några frågor från frågestunden.
UPPDATERING: (svarade på frågorna i word, lägger upp dom senare)
Jag ska åka till skolan om 4 minuter,
och då ska jag och några från klassen åka till bergsjö
och hälsa på våran gamla lärare! :)


Men nu måste jag fixa iordning det sista.
Skulle tro att svaren antingen kommer nu ikväll,
eller på torsdag. Lutar åt torsdag...

LOVE YOU ALL
josefine

Kommentarer
Postat av: emma

ja, verkligen :) kan man inte vara snäll så är det bättre att vara tyst! man behöver inte alltid säga som man tycker!

2009-11-24 @ 10:59:54
URL: http://emmazgarderober.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback