uggs, dont come over here!

LUCKA 3: Räven stampar på snön, den busen, för att höra - var är den lilla musen?
Förlåt att jag kommer dragandes med mina små rim varje dag,
men eftersom att jag inte lyckades få tag på någon chokladkalender ligger jag nu i deprission.... :/ ;>



Morgonen blev inte alltför hetsig så hann med en liten outfit-bild oxå!
Vitt linne från JC, tjockare kofta från CARLINGS och jeans från CUBUS.

I vanliga fall hatar jag jeans! Det är så stelt och obekvämt och man kan inte röra sig som man vill.
Tights, skare va!
Vad är era favoritbyxplagg?

dagens outfit! 



Hade tyskaprov idag oxå.
Kändes som att det gick rätt så bra,
men vi får väl se när provsvaret kommer!
Hoppas starkt på ett VG åtminståne!

På tal om det.
Jag längtar tills betygen kommer, som fan!
Ska bli så kul att se vart jag har kommit efter allt slit!




Pappa hämtade mig på skolan, och då åkte jag
och hjälpte honom att shoppa!
Själv köpte jag ingenting, men hittade en otroligt mysig tröja av ull eller något.
Den mjukaste koftan jag någonsin har haft på mig kan jag lova!
Mjuk utifrån och in!

NI SOM ANVÄNDER UGGS - ta inte åt er för mycket nu!
Men såhär är det. Jag tycker absolut inte om dom.
Har aldrig gjort det, kommer förmodligen aldrig göra det heller.
De är säkert jättesköna och varma men jag skulle aldrig köpa ett par sådana!
Vill inget dumt mena med detta, men så är det bara.
Därför är det lite konstigt att jag blev kär i den här koftan!
I stort sett samma princip, mjuk överallt.



-

-







BIG LOVE, BIG HEART
josefine

Kommentarer
Postat av: jonte

chinos !

2009-12-03 @ 19:39:27
Postat av: Elise

Vanliga jeans funkar till precis allt!

Sen måste jag ju skriva att chinos är jävligt snyggt på killar! ;)

2009-12-06 @ 01:43:06
URL: http://svensssonelise.blogspot.com
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback