makeup and hair

(Varning för inte så vackra bilder, men det är resultatet jag är ute efter!)

Fick en förfrågan på att lägga upp en så kallad smink-förändring.
Smink och hår kan förändra en människa så mycket,
både till det positiva och negativa.
Men, kom ihåg att det är insidan som räknas!



1. (Måste lägga till att jag är ruskigt nyvaken!)
Jag har inte gjort någonting med ansiktet där förutom att tvätta det.
Håret har jag virat in i gummispolar.




2. Håret är fortfarande i spolar,
men nu har jag lagt på ögonskugga, ögonbrynsskugga och mascara, plus foundation.



3. Denna bild är bara så ni får en bättre uppfattning om vilka färger jag valt.
Grått, silver och svart är temat.


 

5. Detta är slutresultatet.
(Tro dock inte att det tar kort tid.
Från att jag började tills jag tog sista bilden tog kanske fem timmar.)
Håret är utsläppt ur spolarna, blåst med hårtorken och lite produkter.
På kinderna la jag en röd rouge.


Hoppas det var detta ni var ute efter.
Säg bara till om ni vill att jag gör sådant här igen,
det är bara roligt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

snyggt det blev :D

2011-01-31 @ 08:36:46
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: karolina

bra där jossi! väldigt fint! :)

2011-02-01 @ 00:00:25
URL: http://www.nattstad.se/Karolinalifestyle
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback