berättade jag om min kväll? Hihaha

Hela kvällen har jag suttit och kollat på lite olika modesidor,
stirrat på facebook-loggen och inte gjort något speciellt mycket, roligt mer.





Just ja, berättade jag att jag sitter och pluggar en fredagkväll?
För det gör jag iallafall.
Hur det kunde bli så?
Jo, jag skulle egentligen på fest, men pga lite personliga saker som
har hänt i mitt liv på sistone, tänkte jag att:
Jag är hemma den här helgen. Det blir bara problem om jag går ut.



Nu vet jag att det var ett misstag.
Den som jag ville vara snäll mot gick likförbannat ut och drack ändå.
Så nästa gång är det min tur!


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback