♣ 08




Jag har egentligen inga djur, förutom dammråttor på mitt rum..
Men jag har haft tre katter (plus massa kattungar vi gett bort) i olika perioder.

Bamse hade vi när jag var jätteliten, fanns redan när jag föddes.
Han hade tappat bort sin familj, och kom alltid till vårat hus för att få mat.
Så mamma och pappa tog hand om den,
tills ägaren skulle höra av sig. De satt upp lappar osv,
men ingen hörde av sig så de tog hand om den tills han dog.



Texas fick vi strax efter att vi förlorade Bamse.
Han fick massa kattungar med en hona, och honan
lämnade kattungarna så Texas tog hand om de kattungarna. (vi lämnade bort dem sen)
Vi hade honom i flera år, men blev överkörd, så vi måste tyvär avliva honom.



Sen fick vi Cingo. Han var min favoritkatt.
Dock kunde vi inte behålla honom mer än bara några månader,
för mamma blev allergisk så vi måste lämna bort honom.





Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback