♣ 05





Dagens ämne är lite klurigt att svara på,
särskilt eftersom att jag är jättetrött och knappt kan tänka.

Men det självklara med kärlek till någon är att
man älskar - och accepterar! - någon som den är,
och aldrig försöker ändra på det.
Visserligen är det bra om man kan diskutera ett problem,
och ändra på något så att det blir bättre - men aldrig försöka förändra någon.



Orkar inte anstränga mig så mycket mer just nu,
men jag säger bara: Behandla de du älskar, som du vill att de du älskar behandlar dig!

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

2011-02-06 @ 13:44:38
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback