♣ 03




Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det här ämnet.
Min pappa och jag har inte så bra kontakt.
Alltså, vi bor ihop och sådär, men vi är inte alls lika
över huvud taget så vi pratar aldrig om någonting seriöst.
Han är mer en sådan jag kan skratta med, ibland.
Mamma och jag är mer lika, även fast vi knappt heller är lika.
Men en sak vi har gemensamt är att vi tränar tillsammans.
Hon leder en grupp som jag går på, och det är verkligen kul att vi har det gemensamt.





Mer ingående vill jag inte gå - men jag kan säga att jag verkligen har fått
en uppfattning om hur Jag ska vara som mamma, som förälder.

Kommentarer
Postat av: Netty♥

hejsan, allt bra idag? :)

2011-02-03 @ 14:24:10
URL: http://www.nettys.se
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback